dimarts, 16 de setembre del 2008

SEGUIM A LA CAPITAL PORTENYA

Be, que dir de Buenos Aires...Es enormeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

Em sembla que es massa gran i massa ciutat per mi, m'he pasat 5 dies recorrent a munt i avall, la veritat es que es molt diferent a Melbourne.Aqui la gent correr pel carrer, el trafic es caotic, ple de gent a tot arreu, el "colectivo" i el "subte" plens com un ou...
Pero m'he enamorat de San Telmo, es el barri antic de la ciutat on la gent camina, hi ha poc trafic i pots seure a la plaça a pasar una tarda tranquila, m'encanta!!!!

He de comencar a pendre decisions, buscar feina en serio per aqui i quedar-me o marxar, crec que una bona opcio es Cordoba, tothom m'ha parlat molt be.El temps correr i la casa on estic l´he d'abandonar dijous mati, aixi que o busco un altre lloc a buenos aires o compro un bitllet a cordoba, no ho tinc clar.
Cada dia que pasa es gastar calers i no ingreso res i per mi es el doble de car que per vosaltres 1 euro=4 pesos 1 aus dollar=2 pesos Despres de gastar mes del compte el cap de setmana (60 pesos el futbol) porto 2 dies vivint amb 10 euros al dia, o sigui 20 dollars, un paston!!!!
Aqui estic aprenent a viure al "carrer" a buscar-me una mica la vida.
L'altre dia a la plaça Dorrego mentre estava fent un cafe tranquilament nomes feien que venir "artesans" a vendre bracalets, collarets...llogicament no esta dins el meu presupost comprar comprar res d'aixo.Doncs amb mitja hora es va girar la truita, ja vai fer negoci amb un paio i al final vaig acabar sent jo el que li va vendre a ell...aqui tothom ven fum, i ja sabeu allo que diuen:"alli donde fueras, haz lo que vieras...."

M'agrada Buenos Aires, i com mes la coneixes mes t'enganxa.El teatre, el futbol, la nit, els carrers, la gent...tot te alguna cosa especial.Jo he anat a parar a un dels barris "pobres" de la ciutat, on caminar pel carrer a segons quines hores no es aconsellable, aquesta es la cara de la ciutat que normalment no veuries si vinguesis de turisme per aqui.Depres vas cap a Recoleta, Pelermo...La cosa es completament diferet, nomes que caminis 10 "quadras" el paisatge es totalment diferent.Aquesta ciutat te moltes cares i cada una d'elles un "algo" especial.Aixo fa que cada dia et sorprengui i t'enganxi una mica mes.

Be, quan decideixi que faig ja us ho fare saber!!!

El dia 19 fara un any que vaig marxar, aixi que tots els que heu perdut l'aposta a pagar!!!!!

Una abracada a tots!!!!