dimecres, 10 de setembre del 2008

A CONQUISTAR LES AMERIQUES

Acabo dáterrar a buenos aires!!!!

Sort que s'em va acudir parar a Ciutat de Cap, no hagues aguatat tot el viatge desde melboure...ha sigut 31hores d'avio mes 8 hores tirat a l'aeroport, innuma fer-ho seguit!!!



Porto poquet aqui, ha sigut arribar a l'aeroport autobus i un taxi fins a casa la Laura, el taxista en els 15 min de recurregut m'ha posat al dia de tot, era mig galleg o sigui que ja us podeu imaginar....El primer que m'ha dit es que el barri on anava() no era precisament un dels millors de la ciutat, nomes arribar a "casa" la Laura tambe m'ha advertit...que millor que surtir a comprovar-ho en primera persona...Cullons, he fet be de deixar la cartera a casa....jajajaja aqui hi ha el milllor de cada casa, yonkys, putes, travestis....be, pero es veu que 5 cantonades mes avall el tema ja esta mes tranquil, aixi que amb cuidado i paciencia...!!!!


Primers xocs culturals...aqui condueixen per la DRETA!!!Cullons, uns any sencer per paisos que van per l'altre canto ara se'm fa extrany.Primera feina anar al super a carregar de macarrons, doncs au...a la caixera les hi he fotut amb angles, estic fatal!!Encara no estic situat!!!

Aquest vespre com que no se si amb lo del jet lag tindre molta son o no hi haura manera se dormir ja decidirem si toca explorar Buenos Aires de nit o deixar-ho per dema al mati!

Seguire informant...