dimarts, 23 de setembre del 2008

AMB LA BROMA...UN ANY!!!!

Si si, que si dues stmanes que si per nadal...

Cullons que fot un any que vaig marxar, aviat es dit...i la vritas es que m'ha passat volant.Qu us puc dir que no sapigueu...any molt diferent, intens, sorprenent, interesesant, divertit, dur...podria omplir la pagina nomes amb adjectius.

Igual es moment de fer alguna reflexio, pero tinc el cap molt acelerat i ara no puc.Buenos Aires no s'asembla gens a Melbourne i aqui tinc molt a fer, no paro en tot es dia...vaig de cul i no tinc res a fer.Sona curios, pero cada dia em falta temps!!!!

Al que anava, avui despres d'un any puc confirmar que aquesta es una de les millors decisions que he pres mai.Estic molt content d'haver tingut les pilotes de fotre el camp, el que estic vivint, aprenent, patint, disfrutant...n te preu!!Nomes hi ha una cosa que em preocupa...podre tornar a casa i estar quiet????? Ai ai ai...jo crec que si, pr...tampoc i posaria la ma al foc jajajajajajja

Un dia d'aquests em posare comode m'agafe temps i us fotare una parrafada com cal.

Marxo que tinc molt a fer .....

Que tal la Festa Major??
Poseu alguna foto a Facebook!!!!!!!