dimecres, 3 de setembre del 2008

CULLONS QUINA VOLTA!!

Doncs si...ostia quin fart d'avions!!!!!

Tot comencava a Melbourne el dimarts a les 15:00h, la motxilla perfecte(18,5kg) aquesta vegada amb la raqueta dins...no se sap mai on pots trobar una pista de tenis(fins hi tot jo m'he sorpres...)
El Jefe em deixa a l'aeroport en despedeixo rapid d'australia i au, primer avio...Nomes 8 horetes fins a Kuala Lumpur!!Agues estat be, pero que als seients de radera et toquin 3 cannalles ploramiques i torrecullons fa que el viatge sigui mes llarg del que un s'esperava...

Arribo a Kuala Lumpur i comenca el Tour...si si em sembla que tinc el record de voltes a l'aeroport...necesitava estirar les cames i tenia 4 hores d'escala aixi que vinga a camirar amunt i a avall, sort que al final vaig trobar una tele que feien el Chealse-Totenham i vaig tornar a seure una mica(kina merda de partit).Doncs au, torna a embarcar i cap a Johanesbourg, aquest una mica mes llarg 10 horestes de res...el cul quadrat, les cames mig dormides i totalment perdut amb els horaris... Aquesta vegada el torracullons era el vei del costat...no estic mai de sort!!A la que em dormia el senyor volia anar a pixar...Santa paciencia!!!!

Ja nomes quedava l'untim tram fins a Cape Town, un paseig, 2 horetes!Ja no tenia veins, els he acabat espantat a tots i tres butaques per mi sol!!!Ara que nomes son 2 hores...cagummmm
Un cop a port quedava la missio mes complicada....recuperar la meva motxilla!!!Si si, l'havia embarcat a Melbourne i la veritat es que no m'esperava que arribes a port despres de 3 escales i 2 avions diferens, no us podeu imaginar el somrriure que se'm ha dibuixa't a la cara quan la he vist correr per la cinta...!!!

Ah, brillant idea parar aqui una setmana, no se si hagues aguantat un altre avio fins a Argentina...m'hagues tornat boig!!!!
Avui tranquilitat, he arribat dimecres a les 9:30 del mati, anar a l'hostal i no us podeu imaginar que te...sisi pero no una 4 pistes de tennis!!!jajajajaja
Paso...aqui estic de vacances!!!!!

Com va la tornada a cole???
Tot be?
O amb resaca i depre...???
No patiu ja queda menys!!!!