dilluns, 8 de setembre del 2008

AL CUL DEL MON....


Despres de recuperar-me una mica, era hora de tornar a moure el cul.
Aixi que agafo el mapa i no em va costar gaire trobar el seguent desti:El cap de Bona Esperanca!
Torno a anar a vure el "pajaru" que m'habia fet el mapa de la "Table Mountain" i aquesta vegada li pregunto com anar al cul del mon, no hi arriben ni trens ni autobosus aixi que o llogues un cotxe o reserves un tour.Llogar un cotxe es una mica car i si aixo li sumem que no tinc carnet internacional , que l'espanyol esta caducat i que aqui tambe condueixen per l'esquerra ja nomes em quedava una opcio...comprar un tour, mira que m'agrada poc,pero a vegades no hi ha mes remei.No em veia en cor de recorrer mes de 200 km amb bici!

Aixi que a les 8:15h a recepcio 3esperant la furgoneta, quina la meva sorpresa que quan parem al seguent hostal pujen un grupet...i, no pot ser...aqui tambe...eren de GRANOLLERS!Els catalans som com la pudor, a tot arreu!!!
Tot a la fragoneta i a fer el pixapi!La veritat es que ens vam ajuntar un bon grupet, ens ho vam pasar de puta mare.Be, tots menys el conductor, va acabar content amb nosaltres, anant on no tocaba, arribant sempre tard...


Un dia forca complet, 90 km a la furgo resegint una impresionat costa que ens va portar al final del mon!!De tant en tant el xeriff baixaba les bicis del remolc i ens deixava pedalar una estona, l'ultim tram era fins al cap de bona espenca, si mes no un trajecte curios.Un esta alla pal plantat i mira a l'horitzo...tinc mig mon davant meu, estic al final d'africa!!!Es una sensacio dificil de descriure, davant africa i europa, radera cullons nomes hi ha el pol sud.Ho reconec, per un instant em va pasar pel cap baixar-me els pantalons i esnenyar el cul a mig mon...

La tornada un xic curionsa, semblava que estiguessim en un zoo.Cada 5 min el paio de la furgoneta parava...unes zebres, monos, pinguins...i un animalot realment espectacular, balenes!!!Pero que estaven a tocar de la costa, nhi habia un fotime!!wowww realment un espectacle acollonant


El primer que se li acudeixi fer un comentari despectiu sobre l'estat de la meva melena, que sapiga que aconseguire fotos seves compromeses i les posare al blog!!!


L'estiu que tal?
Que durs son els setembres....sort que en quatre dies festa major!!!

1 ptonet per totes!!!!
Be, un per cada una....