dijous, 4 de setembre del 2008

DE PEUS A SOBRE LA TAULA....


Pels mal pensants nomes dir que no, no vaig agafar una taja com un piano i vaig fer el pollastrot sobre la taula (encara falten uns dies per festa major...) Ara m'he passat a la vida sana!!!!

Dijous mati em desperto (a les 8h!!!) entre el jet lag i que vaig anar a dormir aviat perque estava fet pols ja era suficient.Decideixo agafar-m'ho amb calma i vaig a fer un parell de torrades i un te a la terrassa de l'hostal, allo que giro el cap i que veig...LA TAULA!!!! Aqui la teniu....

Com que feia un dia molt maco baixo a reccepcio i li pregunto al pajaru:"Tu, com ho he de fer per arribar a dalt????
Resposta:"El que fa tothom es agafar un taxi fins al peu del funicular, alla cop de funicular i ja ets a dalt..."
El meu raonament:"Aixo es aqui al costat i jo soc de Sant Feliu...Tinc temps i poca pasta per taxis i funiculars, paso hi vaig a peu desde l'hostal!!"

Tal dit tal fet, agafo una motxilla paso pel super(ampolla d'augua, 4 cacaoets, barra de 1/4 i una mica de fato per fotre dins).
M'havia dit que no tenia perdua, aixi que amb el mapa que m'havia fet era de suposar que seria mes que suficient...

La primera etapa fins al peu de funicular era de una hora, el que pasa es que jo no sabia que tot era pujada...i cullos quina pujada!!!Per que us feu una idea vaig arrencar desde mar, o sigui 0 metres i el cim de vaques puja fins a 668.
Primera etapa completada amb 45 min, contant que en vaig "perdre", be perdre perdre...vaig trobar una parella d'australians i els hi dic: "voleu dir que no fariem drecera si tirem pel mig..."Si que en vam fer, ara un bon troc camp a traves i les cames fetes pols...i els australians contents!!!

Ja nomes quedava l'ultim tram fins el cim, dos hores i mitja de pujada...Pujada, la mare que els va parir!!Allo no era un cami, allo era com pujar les antigues escales de can mut durant 2 hores!!!
La vista espectacular,podies veure tota la badia i al fons unes muntanyes nevades!!!Cullons jo pensava que estava a africa...
Total que despres de dues hores era a dalt, vista espectacular i gran satisfaccio personal!!!jajajajaja
Entrepa de pernil dolc coca-cola i au avall...


Cullons que dura la baixada...als 5 minuts les cames ja em tremolaven(em sembla que no estic gaire en forma...)Pero aqui esta al tiu, que per cullons puju i baixo de la taula sense agafar cap taxi!
Arribo a l'hostal i tinc la brillant idea de anar-ho a rematar, agafo la raqueta i cap a les pistes de davant, una hora i mitja jugant...Millor no us explico com estava, ja us ho podeu imaginar!!

Aquest mati baixo les escales cap a reccepcio i el paio que m'havia fet el mapa no podia parar de riure...semblo el Jonh Waine!!No podia baixar les escales, entre les agulletes i que vaig "escocio" foto una fila que pa que!
Aixi que avui poca cosa, de l'hostal a la cantonada i poc mes, necesito un parell de dies per recuperar-me!!!

Records a tot!!