dissabte, 13 de setembre del 2008

3 DIES A BUENOS AIRES

Cullons aixo es me gran del que em pensava...

Dimecres a mitja tarda arribaba a la capital Portenya una mica descolocat i encara cansat de la setmaneta a Sudafrica.Dijous a les 8 dret disposat a recorrer una mica de ciutat, m´ho vaig agafar amb calma...Passajadeta per San Telmo i a treure el cap a La Boca!
Sort que era amb calma, vaig estar caminant per la ciutat mes de 8 hores!!
Al vespre visita obligada al "Casal Catala" era 11 de Setembre i s´habia de celebrar la diada( a la q el putu ordenador em deixi us paso les proves grafiques).

Divendres 3/4 del mateix, a llevar-se aviat i a fer el "pixa pi" per la ciutat, Montserrat, La Recoleta, Palermo...El que pasa es que estava una mica fet pols, d'Australia a Buenos Aires en una setmana, molts cambis horaris i massa hores en avions.Aixi que a quarts de sis de la tarda vai anar cap a casa disposat a fer una "siesteta" i al vespre anar a treure el cap a veure com es la ciutat de nit.El que passa es que la siesta es va allagar mes del conte, m'he despertat avui a les 7 de mati!!!!!! 14 hores dorminttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Estava plegat, ho necesitava!!!

Doncs em llevo disposat a anar a busacar feina, pero m´hadono que avui es dissabte, potser no es gaire bon dia...Aixi que res de bo, ho deixarem per dilluns.
Quan un no te res a fer se li acudeixen moltes idees de "bombero" i be si el que vull es trobar feina millor comencar per dalt de tot...La setmana que ve semis de la Davis Argentina-Rusia a veure si em puc colar i treure petroli...

Buenos Aires es molt gran i molt ciutat i jo no soc gaire amant de les grans metropolis aixi que li dono fins dimecres(ja que dijous he de marxar del pis on estic) i despres decidire si em quedo per aqui o marxo cap algun altre lloc.

Dema baixada de llits???
Tot a punt per la festa major??
Girona com esta???
I Sant Boi..???

Au, a cuidar-se!!!