dimecres, 19 de desembre del 2007

TRES MESOS!!!

Avui estic de "cumple", ja fa tres mesos que vaig marxar de Sant Feliu.Paso de fer cap reflexio, avui no en tinc ganes.

Aquest mati he anat a donar al conyas per tercera vegada al paio de la federacio Australiana de tennis, ja esta fart de mi i quan es fot a xerrar depressa no l'entenc de res!!!!Be, pero el xaval es bon tio i espero que em foti un cop de ma, inclus mirara com em pot arreglar el visat.

A la tarda decidit a anar a provar sort als restaurants espanyols...mentre anava cap alla he vist 4 pistes de tennis en un parc, m;ha faltat temps!!!A una xineta que hio havia per alla li he preguntat a quina hora venia l'entrenador, faltava mitja horeta aixi que he decitdit anar als restaurants i despres tornar.

Entro al primer restauran "Sangria" el nom prometia...em diuen que fins gener res de res pero que provi a davant que hi ha el "casal Espanol", ok!Serio cap alla...no he pogut entrar...a la enorme porta de vidre hi habia tal bandera que no he gosat ni tocar-la!!!!!Avanc em foto de gana que treballar alla!!!!!!!!!Un te principis i em veig incapac!!!!

Mitja volta i cap al tennis, els en faltava un per jugar un doblillo i m'ha faltat temps!!Total, despres de 3 hores jugant i fotent alguna correccio que altre(eren forca dolents) em diuen que he de pagar 10 dollars!!!!!jajajajajajajaja
Au va!!!Jo nomes passejava pel carrer m;han convidat a jugar i no porto calers, cornut i pagar el beure!!!Al final un flipat m'ha demanat el telefon que despres de vacances, gener, vol que li dongui classes.Algo es algo...

Bueno recordo que aqui sota teniu la porra, premi espectacular!!!!!

Vosaltres mateixos....