dimarts, 18 de desembre del 2007

MELBOURNE...M'AGRADA!

Be ja fa 4 dies que soc aqui i ja m'estic situant...

La veritat es que en aquests dies l'unic que he fet ha sigut ppassejar pel centre i enviar curriculums a tort i a dret.Total que n'he enviat a mes de 40 clubs i academies, per desgracia tots els que m'han respost ho han fet amb la mateixa preguna:"Que tens visat de treball?"

La mare que va parir al putu visat!!!!!!
Es curios, laa ostia de paisos del poden per anar a Australia tenen el "hollidays work" que esl permet estar un any i treballar, doncs pels espanyols es impossible aconseguir aquest visat.A veure si ens fem catalans d'una vegada!!!!!

Per fi he trobat a la Carmen, una amiga chilena que vaig coneixer a Cambotja, com que ella ja va estar mig any aqui coneix forca be la ciutat i em servira per acabar-me de situar.Dema toca ruta amb bici, amb ella i un altre chile anirem a...be ja no recordo el nom.

A la tarda em deixare caure pel carrer on hi ha els restaurants espanyols, a veure si em volen a pelar patates...i trucare a un parell de clubs de tennis a donar el conyas a veure si m'agafen per pesat.

Bueno familia...millor que us ho agafeu amb calma que els nadals son estresants!!!