diumenge, 16 de desembre del 2007

ADEU PERTH...HOLA MELBOURNE!!!!

Si, he fotut el camp de Perth, aquella ciutat tenia alguna cosa que no m'agradava, no em feu dir que era.Potser la olor a Mcdonals, els carrers i edificis que semblaven de plastic...Sincerament no us recomano anar a Perth.

Fa un parell de dies que vaig arribar a Melbourne, aquesta ciutat te mes bona pinta, encara que em sembla que trobar feina aqui no sera cosa facil.Avui ja tinc quasi superats els primers problemes medics del viatje, te molta tela anar coix a buscar feina de profe de tennis, se'm va fotre el genoll com una butifarra, no podia caminar mes de 10 min seguits.Com que el que se fer millor es jugar a tennis de moment he decidit tirar per aqui, aixi que mes d'una vintena de clubs i academies de Melbourne ja han rebut el meu "espectacular" curriculum.Avui anire a per els hotels i a treure el nas al club on es juga l'open d'australia que estant jugant un tornaig i estara ple d'entrenadors.

Estic intentant localitzar una noia chilena que vaig coneixer a Cambotja, em va dir que estava per aqui, a veure si la trobo i em fot un cop de ma(per trobar feina).Aquesta tarna anire a treure el cap al Casal Catala, ahir passejant el vaig trobar per casualitat, a veure que s'expliquen.

De moment per aqui res destacable, estic instal-lat en un backpacker (diga-li alberg) forca correcte, pero val un paston, aixi que necestito trobar feina aviat i buscar habitacio en algun pis compartit.

Una de les coses que tambe em tenia preocupat era si podria veure el Barca-Madrid, pero tema arreglat!!!!Aqui hi ha un canal que dona els partits de la lliga, amb dues hores de retard pero podre veure el partit sense probles.Etto esta escalfant...putu casillas no les veuras!!!!

Bueno vaig a veure que em prepara aquesta ciutat avui....

Cuideu-se mot i sobretot no dormiu amb el cul al aire, despres venen els refredats!!!