divendres, 28 de desembre del 2007

BYRON BAY!!!

Despres d'arribar a Sydney sense hostal reservat i pasar-me 6 hores voltant per la ciutat intentant trobar un llit lliure vaig decicid que el millor seria cambiar de ciutat.

M'havien parlat molt be de Byron Bay aixi que jo i els 25 kilos de "lastre" cap alla.He arribat aquest mati despres de pasar-me les dues ultimes nits en un autobus, no sabeu les ganes que tinc de dormir en un llit.
En principi aqui em quedare fins el dia 1 de gener, a la tarda agafare un bus cap a Sydney on he quedat amb un santfeliuenc, el Jordi de los Pinos.Aquest tambe esta perdut pel mon.

Aqui hi ha una platja increible!!!!!Aixo es el paradis dels surfistes, aqui tothom fa surf.Jo no ho tinc gaire clar...les onades aqui fan forca respecte!!!!Aixi que em sembla que m'ho mirare desde la platja...

Aqui es estiu!!!dona tan poc la sensacio que estiguem a punt de cap d'any...

Per fi he pogut contactar amb la Julia, esta a un torneig a prop d'aqui, no crec que vagui a veure-la, pero a Melbourne segur que si, es un bon contacte perque m'enxufi a treballar algun lloc, a veure si tenim sort!!!

Ja teniu el raim a punt???????

No ha colat la inocentada?????????????????

Adeuuuuuuuuuuuuuuuuuu