dissabte, 8 de desembre del 2007

TRES DIES A PERTH




Deu n'hi do el cambi...Despres de que en tres dies estigues a 3 paisos i 2 continents(Laos, Tailandia,Singapur i Australia) Per fi he arribat a Perth!!!

Tornem a la civilitzacio, nomes cal mirar la gent, encara que no vingui cap cotxe esperen a que el semafor es posi verd!!!!Ciutat no gaire gran, molt, pero que molt neta!!!Em dona la sensacio de estar a eurodisdey, es una ciutat relativament nova, es va fundar el 1835(fa quatre dies).Per tant els edificis, cases, carrers...son molt nous, res a veure amb el sud-est asiatic!!!

Ara encara m'estic situant una mica a Australia, aqui no els entenc de res!!!Parlen realment malament i el meu angles deixa molt que desitjar.No tinc massa clar que fer, tinc diferents opcions.
Quedar-me aqui i buscar feina...
Anar tirant cap a Melbourne i buscar feina alla, pero el petit problema es que per arribar a Melbourne tinc 4.000km de viatje amb desert inclos.Encara no se quina es la milor manera.Avio,tren i bus carissim...aqui la gent es compra un cotxe i quan acaba el viatje se'l torna a vendre.No se pas que fare...

Quan em desideixi ja us ho fare saber....ajajjajajajja

Que, com ha anat el pont??????
Que dura sera la tornada...Pero no patiu, quatre dies i Nadal!!!!!!

Records a tots!!!!