dissabte, 13 d’octubre del 2007

SEGUEIXO A PHI-PHI...

Que tots de pont...que be que viviu...

Be, aquesta illa es diferent a les altres.Molt mes turistica, aqui no hi ha cotxes ni motos, tothom va a peu o amb bici(el kina es forraria!!)Si vols visitar les platjes de l'illa ho has de fer amb vaixell.Per aixo despres de dos dies "tocant-me els ous" dema he llogat un foraborda per anar a donar una volta per l'illa i les del costat.Te pinta que valdra molt la pena, per 12,5 euros estas set hores voltant per diferents platjes, entre elles Monkey island i la famosa "The beach" la de la peli.Ja que el presupost no arriba per tornar a fer submarinisme ens conformarem en fer snorkel en aquestes platjes.

Aquest mati mentre esmorzava m'ha semblat sentir alguna cosa familiar...Si, estaven parlant CATALA!!!Despres de mes de 20 dies sense parlar-lo per fi...Una parella de la meva edat que acabaven d'arribar d'australia on hi habien passat 5 mesos.Com a bons catalans son bona gent.

Avui he comprat el bitllet per tornar a Bangkok, deu meu que rapid passen els dies.Em caduca el visat aixi que d'aqui pocs dies cap a Vietnam(a veure si rebo alguna informacio...)Pero avanc a Bangkok m'espera un sopar una mica especial...Si, he quedat per sopar a BAngkok!!!El crack del Rafel i la Vero venen de viatge de noces a Tailandia!!!Aixi que el dia 16 sopar amb els Olotins!!


Que sapigueu que comenco a estar molt emprenyat!!!!!!
Ningu ha sigut capac d'enviarme cap foto de la despedida i el casori del Jandru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!