divendres, 5 d’octubre del 2007

AMOR A PRIMERA VISTA!!!

Si, m'he enamorat!!!!!

No ho he pogut evitar, es perfecte...Es el que sempre habia somiat!
Es diu Kao-Tao, es una tailandesa espectacurar, no sabria com definir-la...es...l'haurieu de veure.Aquesta illa es de somni!!!!!!

Si veieu que no torno ja sabeu on trobar-me!!De veritat que dema demanare presupost per ferme una caseta.A veure si l'arquitecte es porta be i el constructor no m'enrreda...es per quedar-se a viure!!!

Be, avanc de deixar Panghan no podia marxar sense avac anar de "tapes" pel mercat (a saber que vaig menjar) pero l'estomac a aguantat com un campio!!No pensava trobar una illa millor que aquella, pero aquest migdia al arribar a Tao he quedat impresionat!!

La veritat es que m'he deixat enganyar una mica i dema comenco un curs de SUBMARINISME!!!!No podia deixar passar aquesta oportunitat, es forca barat i m'han dit que aqui es espectacular.Aixi que si tot va be d'aqui quatre dies tindre el titol!!!!!Podre fer submarinisme arreu on vagi.Ho he d'aprofitar!!!

Be, ja us explicare com em va...

Un peto al cul a tothom!!!!!