dimecres, 31 d’octubre del 2007

HOI-AN

Després de passar una resaca de bojos...(no beure mai mes) i de no aconseguir cap de les francesetes, vaig arribar a hoi-an. Aquí només hi ha que botigues i botigues de roba. Et foten un traje cada 3 metres per quatre duros...

Ahir disposat a llogar una moto, nomes llevar-me plovia a bots i a barrals!!!Deu kin fart d'aigua!!!!Espectacular...La idea del vespino no em feia el pes aixi que vaig decidir que millor seria llogar una bici i mullar-me de veritat. 4 HORES!!!! Vaig disfrutar com una canalla...plou, doncs cop de bici i a la platja, despres de recorrer un parell de pobles del voltant el meu cul va dir prou...redeu kin mal!!!!

Tocava anar a sopar i alla em vaig trobar tres madrilenyos que havia conegut a hue, es ben be que els de madrid son diferrents...M'ho vaig passar teta!!Vaig acabar jugant al remigiu amb unes vietnamites de la botiga del costat.Pero a l'hora de tornar a casa...el riu s'habia desbordat!!!!La mare que em va parir per trobar el pon...au, trevessa amb l'igua fins als genolls!!!!

Aquest mati mentre esmorzava a l'hora dels senyors un paio amb un deix familiar ha passat per davant del restaurant, era... el Franquesa!!! jajajajjajajajaja. Amb pantalons llargs i suant com un pollastre que anava amb la dona a visitar la ciutat. Fa gracia trobar-te de tant en tant amb algu conegut!!!

D'aqui mitja hora agafo l'autobus cap a Nha-trang, 13 hores mes...Pero avui porto drogues a la butxaca per si les mosques...

Jo la castanyada al bus...qui m'ho cambia..??????

Aquesta nit poc a poc no fos cas que fesiu alguna animaladaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!