dissabte, 27 d’octubre del 2007

JA SOC A HUE!!!!

Be, despres de 14 hores tancat a un autobus sense tv, sense lavabo, amb l'aire acondicionat a tota hostia, nomes dues parades de 10 minuts per pixar, una carretera que no era precisament la a-7, uns conductors una mica temeraris i les pastilles per quedar-me dormit tancades al maletero del bus...Al les 9 del mati arribava a Hue, aixo si l'esquena quadrada, el clatell fet caldo i una son de deu!!!!

Primera feina...esmorzar!!!Amb l'estomac ple es veu tot d'una altre manera, una bona dutxa (CALENTA!) sense mapa i amb una ma a cada butxaca em decideixo a anar a descubrir la ciutat.Am la sor que a la cantonada em trobo a la veina de l'autobus...Ni cort ni peresos veig que porta la lonely planet, ixi que m'enganxo a ella i em porta a fer una ruta per la ciutat.
La primera impresio es que aqui no m'hi quedare mes de un dia, pero una vegada vas descubrit-la et va enganxant poco a poc. A la que surts una mica del centre s'acaben el cops de pito de les motos, es respira tranquilitat.Al arribar a la Ciutadella vaig poder sentir allo que feia dies que enyorava...SILENCI!!!!

Avui torna a ser dissabte, per tant toca anar a fer el got.Espero tenir mes sort que a Hanoi... encara que aquesta vegada vaig mes a tret segur, m'acompanyaran les veines del bus, espero que acabi millor que l'ultim dia!

AHHHHH!!!!Qui es el pollastrot que va votar que tornaria per barraques de girona????????
Ja em pot ingresar la pasta de l'aposta!!!

AVUI TOTS A GIRONA, A POSAR-LA DEL REVESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!