dimecres, 5 de març del 2008

UN ANY A AUSTRALIA....???????

Es curios, fa un mes vaig estar a punt de tornar per falta de calers.Vai poder saber que sentia un inmigrant sense papers, fart de que et duguin que no quan vas a buscar feina...I ara un mes despres m'han ofert quedar-me un any treballant a australia!!!

Em sembla que ja us he parlat del Jeff, el "jefe", es un paio mig italia qu li encanta la pasta!!!No nomes els macarrons...Aquest tio li dec mitja vida, gracies a ell m'he pogut quedar a australia, treballar i poder estalviar una mica per poder seguir viatjant.
Doncs l'altre dia em va oferir quedar-me aqui tot un any, si es aixi necetito un visat de treball, ja que el de turista caduca el proxim mes de Juny.Ell estava disposat a fer-me d'sponsor, o sigui treure'm els papers per poder-me quedar a australia i poder treballar.

Fins aqui tot correcte...pero quan va veure els calers que costava que em quedes aqui ja no li va fder tanta gracia!!!!Estem negociant que fer i com fer-ho, quedar-me un any aqui crec que no estaria malament, pero el tema encara no esta clar.Aixi que demoment a seguir disfrutant de Melbourne ija veurem que pasa....

Prepareu-se a fer cues aquest cap de setmana...tothom a esquiar!!!!!!!

1 comentari:

car maintenance ha dit...

So far correct ... but when he saw the quick money that cost me stay here much longer he fder grace!! We are negotiating to do and how to do it, stay here a year I think it would be wrong, but the issue still is not that clar.Aixi demoment keep enjoying Melbourne IJA see that happens ....