dimarts, 18 de març del 2008

HAPPY 1/2 YEAR!!!!!

Si, avui fa mig any que em despertava a les 6 del mati i la meva mare m'acompanyava a l'aeroport del Prat,alla comencava el meu viatge...

Si voleu que us sigui sincer aquesta es una de les millors decisions que he pres mai, primer per poder cumplir un somni, el de poder viatjar, descobrir altres paisos cultures, maneres de veure la vida, ampliar horitzons...I demostrar-me a mi mateix que tinc les suficients "pilotes" com per decidir deixar-ho tot i comencar de nou.No perque estigues malament, al contrari sempre he sigut el tio mes felic del mon!!!Reconec que sempre he fet el que m'ha vingut de gust, que si no estava be a un lloc no tenia cap problema per canviar, sempre amb el mateix objectiu, se felic amb el que feia i viure amb un somrriure permanet a la cara!

Pero notava que em faltava alguna cosa, tenia un cuc a dins que en els ultims mesos habia crescut molt...i el millor era sortir a buscar...el que???No ho se...vaig sortir una mica perque no volia caure en el conformisme i en una vida monotona el la qual fas les coses per inercia, volia veure les coses desde una altre prespectiva.Sortir dels 100km a la rodona que vivia, coneixer, experimentar, en definitiva viure mes intensament.Aixo no treu que un dia tornare, buscare una vida mes tranquila i "comode" pero de moment deixeu que disfruti d'aquest regal!!!!

L'altre dia els explicava el meu viatge a uns australians, tambe de mena viatgera i es van sorpendre una mica de la meva planificacio, nula!!La veritat es no recomano a ningu marxar com ho vaig fer jo, amb una ma a cada ou.Ells van arribar a la conclusio que jo habia tingut la "sort del viatger", be, no dic que no hagui tingut sort perque seria mentida....Pero tambe crec que la sort es per qui la busca!!!!

No se si estic complint els objectius, perque la veritat no me'n vaig marcar cap avanc de sortir.El que si puc dir es que aquest mig any he apres molt (menys d'angles...encara vaig coix) tant de la gent que m'ha rodejat com de mi mateix.

El que us recomano es que somieu, que us lleveu cada dia amb un objectiu, que lluiteu per allo que us fa felic.Jo no dic que deixar-ho tot i marxar sigui la millor opcio, aquesta es la meva.Que cada dia feu un pas mes cap al vostre somni, que intenteu cumpli allo que no us deixa dormir i que disfruteu de cada dia!!

A somrriure tothom!!!!!!!