diumenge, 16 de març del 2008

NA FENT...

Be,anirem per parts...

La F1...com vau poder comprovar al final no hi vaig anar, la cosa no hagues acabat aixi...Tenia previst anar-hi dissabte a veure els entrenaments, pero el divendres el vespre sense voler la cosa es va allargar mes del compte, de vegades un es deixa portar i acaba en el lloc mes inesperat.Vaig acabar a Chapel st. ens vam ficar en un bar que hi havia un concert, eren uns chilens que no ho feien gens malament.Es va acaba quan millor estavem, aixi que tocava enganyanr-los perque seguisin tocant, no va ser gaire complicat...van agafar una guitarra i la cosa va seguir, inclus van tocar un extens repertori de Serrat!!!!em sembla que ha sigut la millor nit desde que vaig marxar de casa, definitivament...si!Ha sigut la millor nit!!! la veritat es que va ser genial!!!!

Diumenge, el dia de la cursa el menda havia de anar a treballar tot el mati i a la tarda Barbacoa a ca'l jefe, era el seu "cumple" i ens va convidar a casa seva.No hi ha mesura...la cosa va comencar a la 1 del migdia, era un dinar, doncs fins a les 9 del vepre.Ja ho vam empalmar amb el sopar.

El tema del visat s'esta complicant, la paperassa que s'ha d'omplir no es facil i el Jeff li fot una mandra de cullons...jajajajaja Mirare si anat uns dies a nova zelanda es suficient per tenir un altre visat de turista, la veritat es que ja m'aniria be, m'estalvio de pagar les "taxes" a l'estat.....

S'acosta setmana santa, aqui tinc dos setmanes de vacances, be que igual les treballo, es que estic pelat....No ho tinc gaire clar, a veure si estic de sort i em porten uns dies a coneixer una mica Australia, tambe em faria gracia.Si voleu la veritat estic una mica ansios per saber que pasara aquests dies, pot ser que m'aborreixi com una ostra o que siguin realment genials....!!!!!

Que cullons pasa a can Barca??????
I a Sant feliu...tot be???
Girona, segueix al mateix lloc???
Sant boi...q pasa amb Sant boiiiii??????
Com esteu tot?????

Records a tots!!!!!