dimecres, 12 de març del 2008

AI AI .....AIII!!!!!!!

Cullons que la cosa va en serio!!!!!!!!!!!!!!

Primer em feia gracia lo del sponsor, quina il-lusio...volen que em quedi un any a australia...En treuran els papers...ueeeeeeee
Doncs avui m'he assegut amb el Jeff, em mirat lo del visat i no es facil, pero tampoc impossible.

Pros:es mes barat del que em pensava 500 dollars (300euros), el puc tenir fins per 4 anys, si algu de vosaltres vol venir el puc posar com la meva parella i tambe tindra visat de treball(nomes noies, aqui ningu es creura que estigui amb un tio)

Contres:l'aplicacio no es facil, he de fer un examen d'angles!!!

Pero el tema mes important es: em vull quedar realment un any a australia....Si voleu la veritat, no en tinc ni idea!!!!!!
El meu viatje fins ara ha estat molt improvitzat, aixo de planificar a "llarg" temps mai ha sigut el meu fort.Pero ara m'he de "mullar" una mica i decidir el meu futur proxim, que per el moment no esta gens clar.Necesito un "revolsiu" alguna cosa que em faci quedar o em digui que ja s'ha acabat l'etapa australiana.

Canviant de tema, fa un parell de setmanes vai anar a un restaurant espanyol que hi ha al costat de casa, la misio era fotrem un Patxaran!!!!Doncs no en tenien(son poc espanyols) avui hi he pasat per davant i he entrat a fer un cafe, nomes veure'm m'han dit:"ep, ja tenim Patxaran" doncs foteme'n un!!!!!!
El color no prometia gaire i efectivament...ostia!!!Era redolent de cullons!!!!!!jajajajajjajaja
No crec que hi torni...segueix la meva recerca d'un patxaran de cent a Melbourne....

Proxima missio:colarme a la formula1 d'aquest finde i donar-li "records" a l'Alonso!!!!

Que tal les eleccions????Han guanyat els vostres????
Del Barca millor no en parlem....
Aqui la lliga de futbol australia comenca el dia 20, ja tinc equip, el Collinwood.Us mantindre informats del resutats.....

Com esteu tots????
Alguna cosa destacable????

Una abracada!!!!!!!!!!!!