dilluns, 3 de març del 2008

PASTA DE DENTS...NO CAL!!!

Ostia!!!Es ben be que s'ha de estar per la feina!!!!!

Aquest mati ha sonat el despertador a les 6 del mati!!!No m'he confos...es que avui em trucaven de Ona Codinenca, la radio Sanfeliuenca...que feien una entrevista al meu pare i li volien donar una sorpresa.La veritat es qu es que m'ha fet molta il-lusio. encara que aixo conportes llevar-se a les 6 del mati!!!!jajajajajjaaj

Donc be, llogicament m'han faltat cames per tornar al llit.Pero ja m'havia desvetllat, aixi que despres de donar un parell de voltes pel llit he decidit que el millor seria llevar-se i aprofitar el dia per anar al mercat!!!

Donc si, em llevo esmorzo una mica em vaig a rentar les dents i...La mare que em va parir!!!!Algu se li ha acudit alguna vegada rentar-se les dents amb CREMA DEL SOL!!!!La veritat es que no ho recomano a ningu!!!Ostia quin gust a nivea....Es ben be que s'ha de estar pel que fas, no es pot badar mai, la feinada que he tingut per treure'm el gust de la boca!!!!JA veieu que no soc home de matins...jajajajaj

Ah, quan he arribat al mercat estava tancat, els dimarts fan festa...comencem be el dia!!!!

Atencio senyors...s'ha acabat l'estiu, fa un parell de dies que ha arribat la tardor!!!!!! aixi que a abrigar-se....

Bona castanyada a tothom!!!!