dimarts, 25 de març del 2008

SETMANA SANTA

Aqui tambe es celebra la setmana sant, aixo vol dir festa desde el divendres fins al dillus!!!

Lo del dijous gras no em va quedar gaire clar...jo buscant butifarra d'ou per tot arreu, pero no hi va haver manera!!!El divendres nomes es menja peix, doncs au...entracot entre pit i esquena...no fos cas que passesim gana!!Em va fer gracia que aqui tambe fan la mona, pero no es tant exegerat com a catalunya.A les pastiseries no veus el futbolista o el jugador de cricket de turno fet de xocolata, son mes "tradicionals" pastis amb un parell d'ous...de xocolata!!!

Tenia mig previst marxar aquests dies, pero com que sempre vaig a ultima hora al final ens va fallar el transport, aixi que he fet vida Melbourniana.Aborrirme aborrirme...la veritat es que no, m'he tirat a la vida del "vampiro"!!!Si si...a sortir cada nit...no anem be!!!!
Aixi que una mica de tot, divendres sant kilda i chapel st, dissabte tranquilet pel centre i diumenge a can Fernando!!!M'encanta el seu pis...increible!!!La veritat es que m'ho vaig pasar be, pero aixo ja es comenca assemblar al "Cor de la ciutat"!Mira que Melbourne es gran...doncs au...visca les "xaferderies"!!!!!

Be, aquestes proximes dues setmanes son una mica diferents, els nens tenen festa de cole i a la feina nomes hi vaig una estona al mati(malament, menys calers) i a sobre cada dia a les 9 del mati!!!!Aixo no son hores....em llevo i encara no hi ha els carrers posats jjjajajajajajjajajaja
Igual aprofito el finde que ve per anar a donar un vol per les afores de Melbourne, pero be ja ho veurem....

Vosaltres que tal.....farts de mona?
Farts d'esquiar???
O farts de fotre cues amb el cotxe??????

Salut a tothom i visca el Barca!!!!!!!