dijous, 29 de novembre del 2007

OSTIA AMB LAOS!!!!

Be, de vegades un sense voler es fot en un merder, res molt greu, pero molest.Bueno...sense voler sense voler...ja sabeu allo que diuen a Sant Feliu"qui no vulgui pols que no vagi a l'era...i menys a la de can Tartera!!!" Doncs jo cap alla!!!

Aixi que ahir a la nit a ultima hora vaig comprar un bitllet de bus cap a Vientane, encara tenia coses per visitar a Luang Prabang, pero no era cosa de tentar a la sort.El bus seguia la ruta 13, famosa perque en el 2003 hi va haber diversos atacs terroristes a autobusos, algun dels quals amb forca victimes mortals.

Doncs be, a les 8 nomes entrar al bus tocaba dormir una mica i agafar-se el viatje amb tranquilitat, eren 10 hores de viatge i no tenia perque preocupar-me, tothom deia que feia temps que no hi havia hagut atemptats.

A les 10 del nati em desperto, obro un ull i...no podia ser!!!Al seient de l'altre costar del bus hi habia un paio d'uns 20 anys que mal amagat a la jaqueta portava una ametralladora!!!!! Ostia m'he despertat de cop!!!!No he pogut dormir mes en tot el viatje....
Despres del que t'han explicat que cullons fot un tio armat amb una ametralladora dins del bus....no crec que vagi a cacar perdius....No estava gaire tranquil, pero el paio mig dormia i sembalva trankil...Doncs tot el viatge alla, a la que paravem per pixar ell amb la escoprtota a la ma cap al lavabo...i axi fins arribar a la capital de Laos, Vientane, on a baixat i tot xino-xano ha fotut el camp.

Ara ja estic mes tranquil, lluny de Luang Praban i lluny del pajaru armat.M'he fotut la meva dosi de sopa de noodles una cerveseta i com nou!!!!

Espero tenir uns dies mes tranquils a qui a Laos....