dimarts, 27 de novembre del 2007

LUANG PRABANG

Porto tre dies aqui i encara no he fotut ni l'ou!!!!

Com descriure aquesta ciutat...dificil!!Podria dir que es un poble frances amb palmeres i temples budistes.Ciutat petita, tranquila on la gent camina per uns carrers amb un transit tranquil, ple de botigues, restaurants i forns de pa on fan un cafe bonissim!!!!Si simplement et deixes perdre pel poble trobaras petits edificis, temples, turistes, monjos budistes...hi es repira una tranquikitat que poques vegades la he trobat en les ciutats asiatiques.

Despres de dos dies simplement disfrutant de la vida cotidiana de la gent avui em disposava a fer el guiri i anar amb un tour a veureuns saltants d'aigua i unes coves...pero ahir a la tarda vaig fer nous amics, com no Laosians...Aixi que avui he passat el dia amb ells, per esmorzar noodel soup bonissima!!!(des de que vaig arribar a laos que me'n foto minim 2 al dia, hi estic enganxat!!!)Despres de fer el pollastre tot al mati a dinar, a saber que he menjat...(pero hi havia com unes patates fregides fetes d'algues realment bonnissimes).

A la tarda m'he deixat enganyar per unes noies i cap al salo de bellesa...la mare que em va parir com han rigut!!!Rentada de cabell, afeitada(no ho tenia massa clar...) i despres neteja d'orelles!!!!Ho he passat fatal!!!Nomes veure les eines que preparaven ja m'he aixecat de la cadira...entre tres m'aguantaven!!!!

Com ja soc un "laosia" mes em deixare portar un parell de dies mes i despres ja decidirem....

Au a abrigar-se que fa fred!!!!