dimecres, 21 de novembre del 2007

LAOS!!!

Aquet mati a primera hora i despres d'un bon esmorzar tocaba agafar una barqueta i travessar el riu Mekong, que fa de frontrera entre Tailandia i Laos.Un cop arreglat el visat ja podia dir que estaba a Laos!!!

Directe al minibus que m'habia de portar a Luang Namtha, com descrire les meves primeres tres hores a Laos...Verd!!Molt verd, un viatge per una impecable carretera seguit petits rierols que ens han acompanyat tot el viatge, tres hores pujant i baxant petits coll d'unes muntanyes amb una vegetacio imponent!!!

Un com a Luang Namtha a buscar hostal i a llogar una bici, avui anava preparat(mapa, bruixola, gps...)i comenco a pedalar...Llogicament no he tardat ni 10 minut en desorientar-me, fins que a la carretera una senyal que deia:"China 40 km." Hi ha hagut un momet de dubte, pero el meu cul no esta acostumat als seient de la bici i he decitit seguir perdut per uns camints envoltats de muntanyes i camps d'arros!!!

Dema fent cas a uns Australians de Chiang Mai agafare l'autobus i cap a un petit poble una mica mes a l'est, van ser tant pesats en que hi anes que ho he de fer.Ja he sopat, si si...increible son les 7!!! Davant de l'hostal hi habia un petit mercat amb tot de paradetes de menjar, son la meva perdicio!!!De primer una increible sopa de noodles amb porc, cacaoets i tomaquet...bonissssima Em sembla que ara hi tornare i de segon butifarra Laosiana, diferent!!!Jo no se com el meu estomac estaguantant tot el que menjo per aqui....

Dema mati a matinar, jo i les meves agulletes(5 hores a la bici!!!) a buscar el bus...

Petos a elles i un calvot a ells!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei Arnau!!!
Per aquí t'anem seguint.
Escolta, ¿molt be això d'Australia, no??? Ja ens passaràs info, que es un dels paissos que volem anar, i si podem currar, millor.
Apa, estem en contacte company!!!