dilluns, 19 de novembre del 2007

ATENCIO!!!!DIA IMPORTANT...

Be, avui es un dia important per difents coses.Avui fa dos mesos que vaig sortir de Sant Feliu i ja tinc bitllet per Australia!!!!

Dos mesos recorrent el sud est asiatic...o el que es el mateix dos mesos menjant arros cada dia!!!jajajajaj
Aquests dies han donat per molt, desde poder disfrutar de platges paradisiacas a Tailandia, poder compartir vivencies amb la increible gent de vietnam o poder recorrer els temples de l'Angkor amb companyia d'uns Chilens genials.Ara queda la ultima part, Laos.Tothom m'ha parlat marevelles d'aquest pais, dema ho podre comprovar.Ja que fent cas al Roger, un catala que em vaig trobar a Phi-Phi, anire al nord del pais en comptes de agafat el vaixell pel Mekong.

Al final m'he decidit, ja tinc bitllet.Pero aixo no em garantitza que pugui anar a Australia, ja que per poder entrar-hi necesites visat i vol de tornada!!!Per descontat no tinc res d'aixo...Es veu que m'agrada el risc!
Pot passar que a Bangkok ja no em deixin pujar a l'avio o que un cop a Perth em facin tornar per on he vingut...Tinc uns quants dies per arreglar tot aixo, pero no sera facil!!!!
Si tot va be el dia 6 de Desembre marxo a Australia, a Perth.Perque alla???La principal rao es el preu del bitllet, es molt mes barat que anar a Melbourne o Sidney.Un cop alla la meva intencio es viatjar fins a Melbourne i alla buscar feina, ja n'hi ha prou de viure del cuento!!Es una altre cosa que no sera facil, ja que si consegueixo entrar al pais ho fare amb visat de turista per 3 mesos i no tinc el "visa work" per poder treballar.Pero be, de pirates n'hi ha per tot arreu...

Ja us seguire informant de com van les meves evolucions per anar a Australia.De moment ens veiem a Laos............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salut i per molts anys!!!!