diumenge, 4 de novembre del 2007

CORRE CORRE CAP A CAMBOTJA...

Ales 5:30 del mati arribava a Ho chi min i aprofitant que comencava a sortir el sol he decidit anar al centre de la ciutat on esta ple de gent corrent, jugant a batminton, fent thay-chi...Un parell de noies s'han assegut al meu costat per practicar l'angles (vaya pajaru han anat a triar...) no veguis la conversa que em tingut...El que no entenia jo era com pot ser que la gent es llevi a les 5 del mati per anar al parc a fer el mec... senyors avui es diumenge!!! Doncs si, cada dia entre les 5 i les 5:30 sens falta i despres a les 8 a pencar.Ara entenc que a les 10 del vespre tothom dormi...

Com que ja estic una mica cansat de les ciutats i avanc de buscar hostal he decidit planificar el viatge a cambotja, dema mati agafare un bus cap al delta les Mekong, alla un vaixell em portara a passejar una estoneta, dema passat una mica mes de lo mismo i el dia 7 agafare un vaixell que em portara fins a Cambotja.

Com que tenia moltes hores he deixat la maleta a l'hostal i aprofitant el solet que feia he decidit coneixer una mica mes aquesta ciutat.El que passa es que el bon temps no ha durat gaire i al migdia una tromba d'aigua m'ha deixat xop!!!!Toca't els ous...au a buscar la capelina i a seguir sota l'aigua.Cullons quin fart d'aigua...

La ciutat sembla interesant, sens dubte es la ciutat mes rica del pais, nomes cal veure els hotels,centres comercials...per sort o per desgracia he arribat en diumenge i no he pogut gaudir de l'intens trafic de motos que hi ha normalment a la ciutat, pero be amb el que vaig viure a Hoian crec que en tinc suficient....

Avanç que se'm oblidi FELICITATS A TOTS ELS DEL NOVEMBRE!!!!!!!!!!
Comencant pel de can angeleta, el matapa del Ti, el Kina, el torracullons del Chaki i segur que em deixo algu!!!Quin dia es la fartanera?

A cuidar-se i a somrriure tothom!!!!!