dissabte, 24 de novembre del 2007

IGUAL QUE ELS TRENS A BARCELONA

Si si aqui els autobusos surten quan volen, tarden 3:30 hores en recorrer 120km. i aixo si no s'espatllen!!!

Un cop a Laos el meu objectiu era anat a Luang Praban, no ha sigut cosa facil...Habia d'agafar un autobus fins a Oudoxay i alla un altre cap a Luang Kiew i despres una barqueta fins a Luang Parban.
Fins aqui tot correcte el primer trajecte hi habia 3 horaris, em vaig decantar pel de les 12:00h doncs aquell dia no li donava la gana de sortir aixi que em vaig esperar a l'estacio fins que va sortir el segurnt a les 15:00h.Un viatge de 4 hores pel mig del bosc amb un bus que l'unic estrager era jo, la veritat no em va fer gaire gracia.La recompensa va ser que al arribar vaig coneixer un canadenc que vivia alla i em va portar a menjar cervol a la brasa, deu meu com necesitava menjar un troc de tall amb forquilla i gavinet...BONISSIM!!!!

L'endama el bus sortia a les 9:00h doncs no!!Com que nomes erem 6 persones vam haver de esperar que el bus s'omplis...a les 13:00 sortiem de Oudoxay.La recompensa increilble, Luang Kiew es precios!!!!!Un petit poble al costat del riu envoltat de boscos i muntanyes al mig del no res!!!!!

Ja nomes quedava el viatje en barqueta, sortia a les 9:00h.Doncs com que no hi habia prou gent a esperar fins les 11:00h.Resulta que no va venir ningu mes, es veu que el cap de setmana els laosians no viatgen, el "xeriff" del port em va dir que fins dilluns no sortiria cap vaixell(es dissabte) que si volia anar-hi amb bus que m'esperes, passaria entre les 13:00 i les 16:00h.Quan em decidia a tornar a l'hostal un paio desde una una furgoneta amb un caixo radera es posa a cridar que anava a Luang Prabang, aixi que ni cort ni peresos li tiro la motxilla i 4 hores al caixo d'una furgoneta que anava a tota ostia!!!!

Ja soc a Luang Prabang, aquesta ciutat te bona pinta, em sembla que m'hi quedare 4 o5 dies. Ah, per fi, despres de dos mesos i pico m'he fotut un CAFE com deu mana!!!!!!!!!!

Aqui els ordinadors no son l'ultim model, tinc problemes per penjar fotos, a la que pugui us en poso unes quantes.

Au, salut!!!!!