divendres, 21 de setembre del 2007

EL SEGON DIA A BANGKOK

----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas abajo)
----------------------------------------------------------------------------------

Ja començo a veure com funcionen les coses aquí, poc a poc vaig coneixen la ciutat. La veritat és, que és una mica caòtica i molt contaminada, però té el seu encant. La gent és realment amable, tenen un encant especial.

Demà cambiare d'hostal, ja he vist que, al centre, s'està molt millor i la veritat, l'hostal està molt millor.

Aquí van quatre fotos tipiques....

----------------------------------------------------------------------------------

Ya empiezo a ver como funcionan las cosas aqui, poco a poco voy conociendo la ciudad. La verdad es que es un poco caótica y muy contaminada, pero tiene su encanto. La gente aquí, es realmente amable, tienen un encanto especial.

Mañana cambiaré de hostal, ya he visto que al centro se esta mucho mejor y la verdad, el hostal esta mucho mejor.

Aquí van cuatro fotos típicas ...






2 comentaris:

keLermAn ha dit...

Nauuuuu!

Com pots veure, vaig fent de les meves amb el teu blog. Te'l vaig tunejant... espero que t'agradi ... i cony no em fotis les fotos capiculades! jejeje!

Passa-ho molt be, i vigila amb les rates que em penso que a Tailandia n'hi ha unes quantes.

Esperem un reportatge fotografic dels clubs aquells que surten a les pelis, ja saps a que em rfereixo ... però això a lo millor ja serà a Saigon no???

Bé no adelanto aconteixaments!
Salut nanu! Feina... poca! ;)

Anònim ha dit...

Nauuu!!

Vaya crack!!!
Una idea genial aquesta del bloc!
Esperem els teus reportatges amb impaciència. D'aquesta manea sabem que estàs bé i aprenem una mica d'aquest món que ens descobreixes.

Vigila per aquests mons de Déu.
Ens anem trobant per aquest block...
Una abraçada de tota la colla!!!

Salut amic!

Kolo.