divendres, 26 de setembre del 2008

Ai ai ai...aixo em comenca a agradar

Ja porto 15 dies a la capital portenya i la veritat es que cada dia m'agrada mes aquesta caotica ciutat.

Despres de pasar 9 mesos a Melbourne em sobta una mica la cultura i manera de viure aqui, que puguis anar a sopar a les 12 de la nit, que al conductor del bus en compts de donar-li les gracies se'l insulta, que al creuar el carrer els cotxes donin gas a veure si t'enganxen, pobresa pel carrer...Cambi cultural i interesant, sobretot el tema de l'idioma...a les argentines els encanta l'accent espanyol i a mi em torna boig l'argenti...d'aqui no marxo ni amb aigua calenta!!!!

Aquest ultim any he viscut molt i molt depresa, ha sigut intens, sorprenent, dur, divertit espectacular...i ple d'emocions.Que complicat poder controlar l'ansietat de saber si podras seguir endavant, si aconseguiras poder dormir la seguent nit, si podras treballar per seguir comprant temps...i el mes complicat es despedir-se de la gent, persones que han compartit vivencis i que probablement no torneras a veure mai mes.Que dur es fa,per "desgracia" he "apres" a no agafar molt apreci a la gent, nomes el just, perque les odioses despedides no siguin tan amargues.Crec que aixo no es bo, pero inconcientment em surt perque el cami no sigui tant dur.Pero desde aqui vull agrair a tota la gent que he conegut el trocet de vida que he tingut el plaer de compartir amb ells!!!

Be, porto desde dilluns intentant trobar un club on tirar cacaoets, la veritat es que ja he anat a mes de 5 entrevistes, pero totes amb el mateix resultat...com els agrada vendre fum!!!!
Pero no perdo l'esperanca i crec que alguna cosa trobare per aqui, a veure si penco una mica i em recopero economicament i puc viatjar per sudamerica una temporadeta.De moment vaig fent una mica de tot, teatre, exposicions, futbol....cullons com m'estic tornant...i lo b que m'ho paso!!!!

Que tal la vuelta al cole???
Que durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
jajajajajajajaj

Au, un petonet....