dimarts, 9 de setembre del 2008

AMB UN BON PEDAL....

No se si parar a Cape Town ha sigut una bona idea....

Aqui m'he adonat que el meu angles ha millorat una mica desde que vaig marxar, i aixo em permet comunicar-me em molta mes gent i fluidesa.

Sudafrica es el final o l'inici de la majoria de viatges per africa i tothom t'explica les seves aventure i anecdotes per Africa, em cau la baba!!!!Sort que ja tinc el bitllet pagat a Argentina...si no encara fotaria alguna animala per aqui...L'altre dia dia vaig coneixer una noia que anaven 20 persones en 2 camions desde Cap Town fins Egipte!!Cullons una mica mes i pujo tambe!!

Aixo es una mica com m'esperava, poc africa i molt europeu.Dificil de descriure, estas al final del mon, en un pais teoricament negre i la gent, els edificis, els cotxes, la forma de vida...es mes europeu que africa.Aixi que no em quedera mes remei que tornar a pasar per aqui i "explorar" la autentica Africa!!!!

Dema a le 7:15h m'esperen a recepcio per portar-me a l'aeoroport, alla avio i cap a Buenos Aires, si us digues que em fa mandra i no en tinc ganes us mentiria!!!Ostia quines ganes tinc d'arribar a Argentina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alla gracies a l'Adri i a la Laly em podre quedar uns dies a csa una amiga seva, la Laura.No ens coneixem de res i s'ha portat molt be amb mi.Em moro de ganes d'arribar a sudamerica!!!

Senyors, ens veiem a un altre continent....

Records a tothom i moltes gracies a tots els que m'heu donat un cop de ma, no us podeu imaginar com s'agraeix!!!!!!!

GRACIES!!!!!!!