dimecres, 8 d’octubre del 2008

NA FENT

Per fi!!!!

Ja comencava a estar una mica preocupat, ja que despres de 3 setmanes aqui no hi havia manera de trobar feina enlloc i el tema esta moolt mes car del que em pensava i al venir amb dollars australians pitjor, esta una mica devaluat.

El meu objectiu aqui era trobar una feina per poder sobreviure almenys fins a mitjans de novembre, ja que m'espera una bona sorpresa i volia estar aqui per disfrutar-la.
La "feineta" que he trobat no es perfecte, paguen molt poc, de moment poques hores i tinc una hora i mitja en bus desde l'hostal on estic visquent.Perque no vaig a viure mes a prop...Doncs prque la zona esta a la provincia, fora de la capital federal i la veritat es que es una zona una mica lletja, per no dir molt i ara estic al millor i mes tranquil barri de la capital portenya.

Crec que he decidit que em quedare a l'hostal fins a mitjans de novembre, despres a viatjar una mica Argentina, el que no tinc clar es que fare a principis de desembre quna torni del vitge per argentina.Volia anar a Xile, Peru...Pero crec que el presupost no arribara, tinc un parell d'idees pero el tema encara esta molt verd.Una opcio podria ser anar a Uruguay, a Punta del Este, es una zona molt turistica amb grans hotels i resorts, si aconsegueixo treballar arra un parell de meos segur que estalviare lo suficient com per viatjar una mica per america del sud.L'altre seria cambiar completament i anar a Mexic, on tinc un bon contacte i alla si que trebajjallaria, pero em perdo Xile,Peru...

Podeu veure que estic com sempre...cambiant el meu dsti dia a dia, sense saber que fare, ni que pasara dema..i no es bonic aixo!!!!

Aquesta es una setmana que crc que puc comencar a pendre alguna decisio, ja que a principis de desembre tornare a Buenos Aires i despres l'ansietat de saber on pasare el Nadal i el Cap d'Any em pot jugar una mala pasada i fer que trii un desti incorrecte.

Com podeu veure no tinc idea de res...a saber si trobo una portenya que em faci quedar aqui una temporada...

Vosaltres que tal?
Com porteu la crisi?
Les noticies que arriben aqui em sembla que son una mica exagerades, pero crec que el tema no pinta be!
Una abracada a tots!!!!