diumenge, 17 d’agost del 2008

RECORDANT VELLS TEMPS

Doncs si, avui he recordat aquells matins a "La Gavina".Tenim al Xerif "de pont" el cabro ha marxat 4 dies a esquiar...si si esquiar!!!!A 3 hores d'aqui tambe tenim un "pirineu" per anar fer quatre baixadetes.Pero alguns hem de pencar i estalviar una miqueta(aquest es un luxe no assequible actualment).

Al que anava...com que el paio no hi es m'ha tocat anar al "Crow Towers" un hotelas de la ostia al centre de Melbourne(2 pistes, piscina coberta,gimnas...)Cullons quin hotel, si ho se vaig alla en comptes del putu backpacker que em vaig fotre.Aixi que a les 7:30 del mati agafar el tram i cap a la city.Ha estat be perque he acabt d'aprofitar el dia fent el "guiri" per la ciutat i aprofitar a fer 4 fotos(les volia penjar pero l'ordinador no em deixa) ja que d'aqui 4 dies deixo Mlebourne.....

La veritat es que estic trist per deixar aquesta ciutat, 9 mesos es molt de temps i aqui deixo grans records, pero per altra part em moro de ganes de arribar a sudamerica.Sentiments contradictoris, pero plens d'emocions.Ara que aqui comencava a tenir una vida "ordenada" au, fot el capm i comenca de nou...M'encanta, m'estressa, em motiva, em crea ansietat, em fot trempar...Que complicat controlar totes aquestes emocions, i a l'hora que afortunat de poder decidir el futur dia a dia seguit el que et diu el cor i deixar-te portar per l'instint sempre amb els peus a terra.Be, ja ho veieu, ple d'emocions i sentiments contradictoris.Aixi que us podeu fer una idea de com tinc el cap...donant voltes i del revessssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!

Be, us informo que porto 4 setmanes treballant cada putu dia( si el temps ho permet) i dues sense sortir, intentant estalviar tot el que puc, ja que no se quant tornare a treballar i poder guanyar algun duro.
Aixo de dues setmanes sense sortir no es ben veritat, divendres vaig anar a sopar a casa la Tina on tambe hi havia la Sally.Us he parlat mai d'aquestes dues????

Bufffffffffffff son un cas a part....
Es ben be que el mon es un mocador, us fare un rapid resum....
No fa massa em vaig comprar un cotxe, un new beatle, doncs el paio que me'l va vendre amb els calers va venir a australia ja que la Tina era la seva "novieta" i la Sally una amiga que havia estat a espanya 2 anys.Doncs ens vam coneixer amb la Tina i resuta que vivia just davant del tennis, l'unic balco que es veu desde la pista es el seu...mira que es gran MElbourne!!!
La Sally...un personatge...es a tot arreu, coneix tots els bars, festes i diferents actes socials...i ara us demanare un favor a tots els Sanfeliuencs, jo em vaig despedir de vosaltres per festa major, aquest any si tot va be no hi sere, pero es probable que la Sally vingui a festa major en representacio meva.Si es aixi cuideu-la i ensenyeu-li com es una festa major de veritat!!!!!

Vosaltres que???
Tots de vacances...que cabrons.....
Aprofiteu vosaltres que podeu!!!!
una abracada cracks!!!!