diumenge, 27 de gener del 2008

HOLA QUE TAL....????

Vosaltres putejats perque es dilluns i heu de anar a pencar i jo el mes felic del mon perque he trobat feina.Es ben be que ningu esta content amb el que te!!!!

L'Opent d'Australia la veritat es que ha estat molt be!!Llastima que el Tommy perdes tant rapid.Us agradi o no el tennis es un lloc on s'ha de anar, l'ambient que hi ha es realment espectacular!!!Res a veure amb el Godo de Barcelona.Llastina que el 21 es va caducar el meu pase, tambe es mala llet...habia quedat dins amb un entrenador i au, pase caducat!!Ja vam entrar amb mal peu, ell va haver de sortir i donar-me una entrada.Llogicament no em va donar la feina!!

El millor que m'ha pasat ha sigut coneixer a la Laia, la noia de Barcelona que m'ha acollit a csa seva.A part de sostre tambe m'ha ensenyat una mica mes de la vida a Melbourne.Pero be, jo crec que es mereix un apartat especial aixi que ja us explicare...

Com que ja esta be de fer el "gorron" m'he de posar una mica les piles i trobar pis aviat.A veure si estem de sort i en trobo un "bueno, bonito y barato!"Putu Keler la feina no es de netejador de sables, estare en un penhouse amb secretaria de director comercial en una granja de cocodrils!!

Tot aixo s'ha de celebrar...aixi que avui he quedat amb un tal Jordi de los Pinos, aquest esta a tot arreu...a veure si anem a fer un got!!!!

Patada al cul per vosaltres i un petonet per elles...!!!!

Vosotros puteados porque se lunes y debéis ir a currar y yo el mas feliz del mundo porque he encontrado trabajo. nadie esta contento con lo que tiene!!!!

El Open de Australia la verdad se que ha sido mucho espectacular!!Llastima que Tommy pierdas tanrapido.Os guste o no el tenis se un lugar dónde se debe ir, el ambiente que hay se realmente espectacular!!!Nada a ver con el Godo de Barcelona.Llastima que el 21 se caducó mi pase, tambien es mala leche...habia quedado dentro con un entrenador y ... pase caducado!!Ya entramos con mal pie, tubo que salir y darme una entrada.*logicamente no me dio el trabajo!!

Lo mejor que me ha pasado ha sido conocer a Laia, la chica de Barcelona que me ha acogido en su casa.Aparte de techo tambien me ha enseñado algo mas de la vida en Melbourne.Pero como yo creo que se merece un apartado especial asi que ya os explicare...
Como que ya esta bien de hacer el "gorron" me debo poner algo las pilas y encontrar piso pronto.A ver si estamos de suerte y encuentro un "bueno, bonito y barato!

Putu Keler el trabajo no se de limpiador de sables, estare en un penhouse con secretaría de director comercial en una granja de cocodrilos!!

Todo esto se debe celebrar...asi que hoy he quedado con un tal Jordi de losPinos, este esta en todas partes...a ver si vamos a hacer un vaso!!!!

Patada al culo por vosotros y un besito por ellas...!!!!