dimarts, 15 de gener del 2008

AUSTRALIAN OPEN

Be, feina no se si en trobare, pero vaure tennis un fart!!

El gran Tommy m'ha aconseguit un pase pel torneig, tots a animar-lo que no perdi que em sembla que el pase caduca!!!jajajajajja
O sigui que aquesta nit allo de les tres tothom a la tele a animar al Robredo!!
De moment segueixo amb els meus 13 de treballar aqui, encara no he deseperat del tot.El de la federacio Australiana tambe volta per alla i ara cada vegada que em veu es fot a correr...reconec que soc una mica pesat!!!

Segueixo intentant a restaurants, ara aqui la cosa esta una mica mes animada, ja s'acaben les vacances i tothom va tornan a la normalitat.
Aquests dies he fet poc mes, passejar-me like a Peter in your home pel torneig i traure el cap a buscar alguna feineta.

Prepareu-se que estic preparant un "Regalet" per a tots vosaltres!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salut i a posar-se crema que fot un sol que estavella el cap dels ases....

1 comentari:

pep acosta ha dit...

vaya tela amb el robredo!!!!!