dimecres, 20 d’agost del 2008

NO PUC TENIR TEMPS LLIURE

Plou, avui no treballare...Avui he matinat (m'he llevat a les 9:00h) amb la intencio de anar a fer el pixapi per la ciutat, pero fot un dia de merda, aixi que la millor decisio esmorzar, anar a fer un cafe al bar del costat, rentadora i despres he tingut la brillant idea de enxufar l'ordinador i posar a la pantalla un mapa de sudamerica!!!!
L'he cagat!!!!!!He anat reseguit tots els llocs on m'agradaria anar i se'm ha acudit fer algo diferent, em sembla que no ho habia fet mai avanc i menys aquest ultim any...PLANIFICAR EL VIATGE!!!!!
Si si decidir on anar avanc de ser-hi, aqui va el resultat:

Buenos Aires (aqui estare 2 mesos segur)
Patagonia
Pujar fins a Santiago de Xile
Seguir fins a Peru(Machu Pichu inprescindible)
Creuar Bolivia
Pasar per Paraguay(fins a Iguazu, les 3 fronteres, tambe imprescindible)
Treure el cap a Brasil
Un asado a Uruguay
I despres.....???????????????????

Ara venen les preguntes:
Com? (encara que sigui amb patinet)
Amb quins calers? (em trobareu a totes les places fent d'estatua)
Amb quant de temps? (aquest es l'unic punt a favor, es il-limitat)
Perque? ( i per que no?)

Nomes dir que tots els guions estant fets nomes amb un objectiu: trencar-los!
Aixi que no tinc ni idea si seguire aquesta ruta, si la podre fer, si la cambiare....

I vosaltres a aprofitar els ultims coletazos de vacances que la bona vida s'acaba!!!!!
Molts records per tots!!!!