dilluns, 4 d’agost del 2008

MITES AUSTRALIANS

Quan un s'imagina Australia el primer que li ve al cap es sol, calor, platges, onades increibles, surfistes per tot arreu...

Donc be, us parlare de Melbourne...aqui tenim platja, pero a platja d'aro les onades son mes grans, per tant no hi ha surfistes i menys ara, aqui estem a ple hiver i fot una rasca del cagar!!!Melbourne esta el sud d'australia, per no dir que esta al cul del mon! Per tant el pol sud esta relativament a prop i quan arrenca l'airet del sud...cullons!!!Aixo li sumes que estem entre 4 i 15 graus cada dia fa un ruixadet(aixo es un tema a part).Be, al que anava, aqui es una altre australia, es que aixo es enormeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Una altre cosa que m'ha sorpres d'aqui es la gent.Tu si vas a alemania esperes trobarte alemanys, si vas a vietnam vietnamites....si vas a australia esperes trobarte...australians!Doncs no n'hi ha!!!!!!!!!!!!Be, trobes gent que obiament ha nascut aqui pero tothom es de fora.Ple de italians, asiatics, grecs, indis...Aqui tothom es de fora.A mi em dona la sensacio que aquest pais(almenys on estic vivint jo) es una mica de cartro pedra.Moltes vegades em dona la sensacio que aqui tot es artificial, tot es provisional, tothom esta de pasada i tothom mira pel ell.Si, la gent es molt amable i et donen un com de ma, pero no em feu dir perque pero...em dona la sensacio que tot es un gran decorat.Em dona la sensacio que es un lloc poc "autentic" suposo que si hagues viatjat mes per la australia profonda tindria una altre percepcio, pero aquesta es la visio d'australia vivint a Melbourne.

Un cas a part en aquesta ciutat es el temps.Aqui diuen que si no t'agrada el temps a Melbourne t'esperis 5 minuts.Si si...tenen rao.Primer diu-se que es un pais d'extrems, a l'estiu no pots estar sota el sol, crema!Fot un sol que no escalfa crema, es increible, pero et poses a la sombra i necesites un jersei.Aqui a l'estiu hi ha un element imprescindible, sense elles no seria Melbourne...Les mosques!!!!!!Insoportables, n'hi ha milions....camines i tens la cara plena, no marxen ni a cops de revista, fastigos!!!!
Ara es hiver, fa fred!Aqui tambe diuen que durant el dia tens les 4 estacions, tambe tenen rao.Et pots llevar amb un sol increible, despres fer fred, ploure, tornar a fer calor...de vegades fins a 6 estacions en un dia!!!!No m'extranya que pel carrer estigui ple de sonats...amb aquest temps estrany es no tornar-se boig!!!!

Toma rajada que he fotut de Melbourne!!En la seva defenca nomes dir que es una ciutat increible per vuire.Un altre dia tocara parlar de les coses bones, pero avui m'he mullat, he pasat fred i estic emprenyat amb el temps aki!!!!

Una abracada cracks!!
I disfruteu de la calor vosaltres que podeu!!!