dimarts, 26 de febrer del 2008

UNA MICA DE GEL I...VOLTAREN!!!!

Cullons que dur aixo de tornar a pencar!!!!!!

El xeriff esta de baixa i aqui el menda li toquen fer les seves hores i les del Jeff, ostiaaaaaaaaaaa aixo ja sembla sant boi!!!!7 hores ficat a la pista!!!Aixo no pot ser bo de cap manera!!!Jo que em pensava que estava de "vacances".

Ja tinc el brac que del mal que em fot ni me'l noto!!jajajajajaja
Em te una mica preocupat, perque el colze comenca a punxar.No vull cridar el mal temps per si us plau que no sigui colze de tenista....Ara no toca!!!!
Doncs si, he hagut de treure el gel de les cerveses per posar-me'l al brac, ostia quina emprenyada el Sammy!!!jajajajajaja El paio es un puto adicte a la birra!!!Doncs au, ara cada vespre la meva dosi de gel i una mica de voltaren que sempre ajuda.Com necestito un Tai-massage!!!!!!!!

Per lo demes tot correcte, estic de puta mare aqui.I al paio pel que treballo li he caigut molt be aixi que el tema no esta clar pero pot ser em quedi per aqui una mica mes del previst.Ja ho veurem, ho hem de negociar.Si fos aixi si que necestitaria permis de trebal, ell em podria fer de sponsor i tindria els papers en regla.Pero el tema esta molt verd, ara...no se sap mai!!!!

Aneu-se preparant...esta a punt de sortir un "regalet" per a tots vosaltres!!!!!Arrenca el merxandaising nauarroundtheworld!!!!!!!!!

Vosaltres que tal???
Com esteu????
Tot be?????
A veure si informeu una mica cabrons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Una abracada a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!