dilluns, 18 de febrer del 2008

5 MESOS!!!!

Que...quants de vosaltres heu perdut l'aposta????????

Hi ha dies que tinc la sensacio de que fa quatre dies que vaig marxar de casa i altres de que fa una eternitat.No ho se, com que han sigut uns mesos realment diferets, les sensacions i la nocio del temps es completament diferent a la de la vida a catalunya.Aixo seria el resum d'aquests 5 mesos, com diu el crac:"ni millor ni pitjo..diferent!!"

Avui tocava fer-me un regal i que millor que renovar les "reebok" de Laos, cullons com canten!!!Aixi que tinc bambes noves!!!!!!!ajajajajajaj
L'altre regal m'ha vingut per internet, tinc visat fins el 6 de juny!!!

Ja estic recuperat de la barbacoa de diumenge, a les 13:30h es posava la primera salsitxa i s'obria la primera cervesa...Deu meu!!!Mai habia begut tantes cerveses en un mateix dia, ostia quina setassa que tenen aquests australians!!!!!Sort que dilluns 4horestes i mitja corrent radera un pitota sota un sol de justicia i com nou!!!!Be, com nou com nou...mes aviat a l'ast!!!Ostia quin forn!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aqui canguro boig informant a burro catala...

Fins despres....