dimecres, 31 d’octubre del 2007

JUDER AMB HUE...

El dissabte el vespre em vaig decidir a tornar a anar a fer un got a veure si hi havia mes sort...Aquesta vegada jugava amb ventatge ja que havia quedat amb un parell de franceses!!!Nomes sortir de sopar un paio del pais ja em va comencar a oferir de tot, total que em va seguir fins al bar on havia quedat amb les noies, com que no venien em vaig fotre a xerrar amb aquell personatge que xapurrejava 30.000 mil idiomes inclos el catala!!Al cap d'una estona arriben les francesetes i deixem que aquell crack ens porti a un garitu del pais....

Surrealista!!!Eren les 10:30 del vespre el local ple amb la musica a tota ostia i de cop...apareix una orquestra de no se on i comenca la hora de la "pastanaga"(o sigui balades)quin la meva sorpresa quan una vietnamita es posa a cantar un PASODOBLE en vietnamita!!!Espectacular, al cap de mitja hora tancaben el local, aixi que cap un altre... aquest pintava millor, o eren les cerveses que portava...

Alla reconec que vaig beure una mica massa, deu quina torraina!!!!Per primera vegada des de que vaig marxar vaig agafar el gat per la cua!!Aqui els cubates els foten en unes galledes enormes...

Total que per tornar a l'hostal a les mil del mati li vaig acabar agafant el tricicle a un dels "taxistes" i cap a casa amb tres pedals!!!

Aki internet no funciona gaire be, puc escriure el blog, pero no el puc veure.Aixi que no se si es publicara el misss.
Ah, si voleu dir-me alguna cosa enviaeu-me un mail.
Graciesssssssss