dijous, 25 d’octubre del 2007

ADEU HANOI...

Vist lo complicat que es poder treballar aqui i lo poc que paguen (no en tinc ni per viure) he decidit continuar al viatje cap al sud de Vietnam. Aquí deixo alguns amics, tant vietnamites com europeus. M'ha encantat aquesta ciutat i en un futur no descarto tornar-hi... a saber que fare demà!!!

Aquí, aquests dies he viscut com un vietnamita mes gracies a Thang, un jove tenista de la ciutat que amb ell he recurregut els recons d'aquesta sorollosa pero tranquila ciutat.He descobert l'autentic menjar Vietnamita, els seu te de del vespre, la seva gent, les seves costums...m'ha agradat viure una setmaneta aqui!!!

Aquesta tarda a les 18:30h m'espera un autobus que em portara a Hue, com que acabo de decidir que marxo encara no se que he de visitar ni on dormire la proxima nit, pero ja ho trobarem...

El que si se es que el viatge amb bus no es precisament curt...Nomes son 13 horetes, la mare que em va parir!!!!!Podria anar amb tren, pero el bitllet costa el triple, 10 dolars amb bus-36 dolars amb tren. Esta clar...paciencia!

Ens veiem a Hue!!!