dissabte, 23 de febrer del 2008

un dos tres....butifarra de pages!!!!

Em sembla que es l'unic que els hi falta a la barbacoa....

Els meus pares no cal que llegeixin akest text....

Us situo...son les 10:41 de dissabte al vespre.En 30 hoeres he estat a 3 barbacoes diferents.I no se si us ho he explicat pero aqui no tenen aturador, ni per menjar ni per beure!!!!
La cosa va comencar divendres a la tarda, mentre jo encara estava a la pista tirant cacaoets em venia una flaira de salsitxes a la brasa que no podia amb ells, i per mes inrri anava sentint com s'obrien ampolles de cervsa....El cabro de Jefff, aixo no te un altre nom, i els altres entrenadors van comencar una barbacoa mentres el menda encara estava a la pista intentant ensenyar una dreta com deu mana als australians.

Despres d'aki vai anar a una altre a la meva natiga casa a Yarra st., estava be pero em faltava algo inprescindible....No hi havia la Laia!!!I estava a casa seva, el xino cudeiro es un gilipolles!!!!!
Tard vai conseguir arribar a casa i despres de llevar-me dinar una mica au....a veure un entrenador q al costat de casa seva hi havia un concert...Doncs per compromis un hi va...ostia!!!!!Bonissim!!!!Al jardi d'una casa havien muntat un escenari, total eren les 5 de la tarda i la historia habia comencat a les 12 del migdia!!!!un festival!!!!

Ara son les 10:50 del vespre i el tema esta acabat, mhaurieu de veure amb un bol de macarrons al costat i el cul de l'ultima cervesa a punt de anar a dormir, dema a les 8 sona el despertador per anar a pencar!!!!

Ni en broma m'adormo..."por la cuenta que me trae..."""

Be senyors q us la piki un pollastre i a elles un petonet!!!!