dimecres, 28 de maig del 2008

UNA MICA MES A AUSTRALIAAAAAAAAAAAAAA

Collonut!!! Tinc visat per pasar 3 mesos mes aqui!!!

La veritat es que ha sigut mes facil del que em pensava.Be, tambe ha ajudat que encara que tot ho he fet a ultima hora tenia tots els papers necesaris.Com que soc un tio previsor avui m'he hagut de llevar a les 7 del mati, habia de anar a un ciber a imprimir els ultims documents que em faltaven(mira que he tingut dies...doncs a fer-ho tot 2 hores avanc!)

El primer que et diuen quan arrives a immigracio es com penses pagar el visat, el seguent es fotre't clatellada a la tarjetade credit.Un cop has pagat despres et comencen a demanar la documentacio(o sigui que si no la tens tota no crec que et tornin la pasta, digal's-hi tontos....)La cara de bon nen ha ajudat...i el Raul estava alla per fotre'm un cop de ma si feia falta.

Aixi que els proxims tres mesos els pasare aqui, la veritat es que hi estic de puta mare!!!Ja tinc bitllet de sortina(docoment imprescindible pel renovar el visat) aquesta vegada el bitllet es autentic, aixi que el setembre marxo cap a...no ho dirieu mai...a Sud Africa!!!!!!!
Per pocs dies pero suficients, em fa gracia pasar per alla i despres...be ja us explicare...

Gracies a tots els que m'heu donat un cop de ma!!!

I molt de compte amb el GRAN ORIOL GIRALT...Esta fet un crack!!!!
Enhorabona Oriol!!!!

Un petonet a totes!!!!