dilluns, 14 d’abril del 2008

VUELVO A LAS ANDADAS

Si si...Aquest viatge portava una vida nocturna forca tranquileta, pero ultimament la cosa s'esta desmadrant.Hi ha dues lectures....Per una part molt be, aixo es que estic forca integrat a la ciutat, conec a molta gent i m'ho paso be per aqui.I l'altre no tant be, no estic estalviant el que pretenia i no es gaire bo per la meva salut.

Porto uns dies amb l'ordinador espatllat, per aqixo us he tingut una mica abandonats.Donc va, us fare un resum...
La setmana pasada tranquileta, un sopar tranquilet el dimecres (els cullons tranquiket) i anar a fer un got divendres al vespre, alla vam coincidir un andalus, un madrileny i dos catalans, discutint de si el catala es idioma oficial, la resposta...diumenge.Dissabte despres de llevar-me al migdia i anar a treballar tota la tarda va ser una bona idea quedar-se a casa i a dormir aviat.

Diumenge era un dia llarg, a les 9 a pencar i despres dutxa rapida i amb el Sammy a l'estadi que hi havia partit de futbol australia, el collinwood-carlton!!!Derbi!!!Feia 14 anys que el "meu equip" el collinwood no perdia davant el carlton!Doncs be, a la 1 al estadi, faltava una hora perque comences el partit aixi que el Sammy em va fer una ruta turistica per l'estadi.Senyors...Increible!!!!!!!! Te una capacitat de 100.000 persones, el van acabar fa dos anys, es nou!I te totes les comodidats que et puguis imaginar, una de les coses que em va sorprendre es que dins de l'estadi hi ha una impresionant biblioteca, ple de restaurants, bars...Diumenge hi habia unes 70.000 persones a l'estadi, doncs increible pero no vaig haver de fer cua per res, ni per entrar, ni per sortir, ni pel lavabo, ni per comprar menjar, ni per cervesa...El tema esta molt ben muntat!!!!!

El partit va comencar puntual a les 14:10 ja habien caigut tres cerveses...be, no us podeu imaginar com beuen aquests animals!!!!El collinwood va comencar be, pero de seguida es va desinflar i despres de 14 anys va perdre contra el carlton!!!!!Millor que deixem de parlar de futbol que ni aqui ni a can barca van gaire be!!

Despres del partit, cerveseta per comentar la jugada i cap a casa la Rocio que hi havia paella!!Be, vaig arribar tard i ja se la habien fotuda tota!!!!Alla es va mig resoldre el tema de si el catala era llenguia oficial, ja que l'andalus(es un animal) no se li acaut res mes que trucar a l'embaixador que es de Barcelona per preguntar-li.I el cabro li diu que no es oficial, es co-oficial!!A veure si algu em dona un cop de ma en aquest tema...i per acabar-ho de adobar salta un i em diu que soc clavat al Princep!!!!!!El millor era que agafesim els trastos i cap al centre....

Hi havia la festa de cloenda d'un festival de cine espanyol, per tant ple de spanish people i barra lliure de vi!!!!No cal que us digui com va acabar la cosa....Aixo si, tota la gent que conec a australia estava alla i tothom esta relacionat.Segueixo dient que aixo es pitjor que un poble!!!!!

A veure si aquesta setmana em poso les piles i miro en serio com esta el ema del meu visat, si hi ha alguna posibilitat d'aconseguir-lo.

Us seguire informant!!!!

Records a tots!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bones!

Digue'ls que el català no és oficial... és Oficialíssim! Quina tela l'embaixador...
I el teu colega: quantes cerveses s'havia fotut abans de trobar-te la semblança amb el príncep? O és que havia vist les fotos de reis?

Kameta