dijous, 24 de gener del 2008

HE TROBAT AL PERSONATGE

Estava clar que per Melbourne hi habia d'haver el tipic "pirata"

Es ben be que les coses apareixen, per molt que busquis no hi ha manera i quan menys t'ho esperes patam!!!

Ahir la veritat es que estava una mica desquiciat, despres de anar a un parell de clubs i intentar arreglar el meu visat sense gaire exit vai decidir que el millor seria anar a casa deixar la bossa i anar acorrer per treure la mala llet.
Doncs agafo el tren amb la "mala sort" que no parava a la meva estacio, toca't els ous, despres del dia que portava nomes faltava aixo!Cambio d'andana per agafar un altre tren i davant veig un club de tennis, paso! perque en diguin que no una altre vegada...havia d'esperar 20 min al seguent tren aixi que m'hi acosto.Un paio estava donat una clase, quan acaba m'hi acosto i li ofereixo els "meus serveis..."em diu:espera que ara ve el jefe i parles amb ell.

Apareix un paio de 1,90 amb una cara a "malpararit gracios" que no podia amb ella.Llegeix el curriculum i diu:la setmana que ve comences...i tens visat? doncs no, no tinc visat...cap problema, en cash!!!Ostia quasi l'abraco!!!!!
La seguet pregunta ja em va sobtar mes...Tens uns texans???Doncs va anem a buscar-los que anem a sopar i a fer unes cerveses amb uns entrenadors australians...

Aixi que ara si que puc dir:"TINC FEINA"!!!!!!!!!!!
jajajajajjajajaja

Au, salut i PELES!!!

Estaba claro que por Melbourne habia de haber el tipico "pirata" Se bien cordero que las cosas aparecen, por mucho que busques no hay manera y cuando menos te lo esperas patam!!

Ayer la verdad se que estaba algo desquiciado, despues de ir a un par de clubes e intentar arreglar mi visado sin demasiado exito decidi que el mejor seria ir a casa dejar la bolsa e ir a correr por sacar la mala leche. Pues cojo el tren con la "mala suerte" que no paraba a mi estacion, tócate los huevos,despues del día que traía solo faltaba eso!Cambio de andén por coger otro tren y delante veo un club de tenis, paso!Porque digan que no una otro vez...había de esperar 20 min al siguiente tren asi que me acerco.

Un gallo estaba dado una clase, cuando acaba me acerco y le ofrezco los "míos servicios..."me dice:espera que ahora viene el jefe y hablas con él. Aparece un gallo de 1,90 con una cara a "pillo" que no podía con ella.Lee el curriculum y dice:la semana que viene empiezas...y tienes visado? pues no, no tengo visado...ningún problema, en cash!!Ostia casi lo abrazo!!!!!
La siguiente pregunta ya me va sorprendio mas...Tienes unos vaqueros???Pues va vamos a buscarlos que vamos a cena y a hacer unas cervezas con unos entrenadores australianos...

Asi que ahora si que puedo decir:"TENGO TRABAJO"!!!!!!!!!!!

jajaj

2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'en al-legro molt !!! Sóc de sant feliu encare que no ens coneixem personalment sóc amiga de la teva mare.... i segueixo fil per randa el teu blog...quan tornis ja em presentare.De moment si tens feina suposo que tardare més en poguer-me presentar.Vale ....vale...ara a " pencar s'ha dit" oi? Que la bona vida s'acaba. Sort i que disfrutis força de tot.

Anònim ha dit...

orale!! q' buena nueva q' t hayas conseguido ese trabajo; me alegro por ti!!!
Y ya sabes lo q dicen... "Carpe Diem" y a gozar la vida!

1 fuerte afrazo hasta Australia ;]

-Stephanie