diumenge, 2 de desembre del 2007

ADEU LAOS...

Be despres d'un parell de setmanes a Laos puc dir que es un pais que s'ha de visitar sense preses...

EL nord es precios, si us agrada el treking(o sigui, anar a passejar per la muntanya) us encantaria el nord del pais.Una mica mes al sud, Luang Prangba, diferent!!!No sabria descriure, es realment un poble frances, les cases, la gent, les botigues...Hi ha molta influencia francesa, la gent no juga a badminton, juga a petanca!!!

Una mica mes al sud tenim la capital Viantane, aixo ja es mes ciutat sense deixar de ser un poble gran.Aqui com a tot laos es menja de puta mare!!!Aixo de poder degustar un increible peixot al costat del riu Mekong es collunut.

L'altre dia se'm va acudir anar a vure la final de copa de Laos...Due meu que dolents que son jugant a futbol!!!Aqui no es un esport de masses, l'entrada es mes barata que un cafe...Com que semblava un pati de colegi vaig decidir anar al costat on hi havia unes pistes de tennis (la cabra tira al monte)Au una horeta per fer la suadeta i com nou.

Un pajaru volia quedar amb mi el dissabte a primera hora, la veritat es que no en tenia cap ganes...i a sobre el vespre vaig coneixer un parell de personatges que em van fer anar a dormir tard.Un fuster angles i un traficant de diamants del Liban, deu meu que be m'ho vaig passar...Pero aixo de anar a dormir tard i llevar-se d'hora es fotut, aixi que el tio del tennis encara m'espera...

Aquesta tarda cap a Bangkok, res un passeig...5 hores de bus i 12 de tren!!!!Quin fart de dormir em fotare.El 6 agafo l'avio a Perth i prefereixo anar-hi amb temps, aqui el tema transport no es el seu fort i prefereixo no jugarme-la.Encara tinc alguns temes per arreglar avanc de anar a Australia, el visat ja esta mes o menys arreglat, ara falta el vol de sortida...dificil decisio...estic negociant amb Aerolineas Argentinas perque em portin a Nova Zelanda, pero els hi costa una mica...Aixi que no se com acabara...

Ens veiem a Bangkok!!!!!

Anims que ja es dillunsssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!