dijous, 20 de setembre del 2007

JA SOC A BANGKOK!!!!!!

----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas abajo)
----------------------------------------------------------------------------------

Per fi!!! Després de marxar de Sant Feliu dimecres a les 6:00 del matí, ja he arribat al primer destí ... Bangkok!

La veritat és, que ha sigut una mica pesat, moltes hores mortes a l'aeroport de Diusseldof, tot plegat per acabar corrent i quasi se m'escapa el vol. Ja és complicat el tema burocratic com per que t'hi haguis de barallar amb els alemanys, vaya uns ... i el meu alemany tampoc es molt extens.

Un cop a l'avió, he perdut una mica la noció del temps, entre les hores de vol i el fart de roncar que m'he fotut ja no se qui dia es ni a quina hora visc. Doncs be, l'Arnau que mai no ha agafat un autobus urbà a Barcelona s'ha armat de valor i ha pujat a la primera cafetera que passava pel davant ... després de canviar dues vegades mes d'autobus (mira que arriben a tenir paciencia els tailandesos ... jo em trobo un paio perdut i penjat com jo i l'envio a Sant Miquel del Fai) doncs he aconseguit arribar al Gran Palace de Bangkok. No està malament, però no s'hi pot menjar a terra, deixem-ho en correcte. Aquí condueixen com el cul, han estat a punt d'atropellarme un parell de vegades, aquí van per la dreta.

Ara aqui son les 15:00, primera feina despres d'arribar deixar la bossa i anar a dinar, no fos cas que ens deixessim un apat. Doncs ja he trobat el primer friki, un paio de Manil·la que comparteix habitació amb mi ja s'ha acoblat. Com que ja porta un dies aquí, a veure que m'explica. Vaig molt suelto amb l'anglès ...

Vaig a donar un vol per Bangkok a veure que tal, he d'aconseguir no dormir fins al vespre!!!!

Aniré a fotre un talladet, a veure si aquí en saben fer!!

Va cracks, en el próxim post, ja us pasare un parell de fotos, ara encara estic una mica perdut!!!

Fins despres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

----------------------------------------------------------------------------------

Por fin!!! Después de marchar de Sant Feliu miércoles a las 6:00 de la mañana, ya he llegado al primer destino ... Bangkok!

La verdad es, que ha sido un poco pesado, muchas horas muertas en el aeropuerto de Diusseldof, todo ello para acabar corriendo y casi se me escapa el vuelo. Ya es complicado el tema burocratico cómo por que te tengas que pelear con los alemanes, vaya unos ... y mi alemán tampoco es muy extenso.

Una vez en el avión, he perdido un poco la noción del tiempo, entre las horas de vuelo y el harto de roncar que me he metido ya no se que día es, ni en qué hora vivo. Pues bien, Arnau que nunca ha cogido un autobus urbano en Barcelona se ha armado de valor y ha subido a la primera cafetera que pasaba por el delante ... después de cambiar dos veces mes de autobus (mira que llegan a tener paciencia los tailandeses ... yo me encuentro un tio perdido y colgado como yo y lo envío a Sant Miquel del Fai) pues he conseguido llegar al Grand Palace de Bangkok. No está mal, pero no se puede comer en el suelo, dejémoslo en correcto. Aquí conducen como el culo, han estado a punto de atropellarme un par a veces, aquí van por la derecha.

Ahora aquí son las 15:00, primero después de llegar, dejar la bolsa e ir a comer, no fuera caso que nos dejaramos una comida. Pues ya he encontrado el primer friki, un tio de Manila que comparte habitación conmigo ya se ha acoplado. Cómo este, ya hace dias que está aquí, a ver que me explica. Voy muy suelto con el inglés ...

Voy a dar una vuelta por Bangkok a ver que tal, tengo que conseguir no dormir hasta la noche!!!!

Iré a tomar un cortadito, a ver si aquí saben hacerlos como Dios manda!!

Venga craks, en el próximo post, ya os pasaré un par de fotos, ahora todavía estoy un poco perdido!!!

Hasta luego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comentari:

keLermAn ha dit...

Deixa't estar de Tailandesos i filipins i centra't... Tailendeses i filipines collons!

Sort que vas ben carrgat de globus! ;)

Salut i sort company!